Kontakt vår kundservice
De 5 vanligste tingene du kan enkelt løse 👇
1. Vil du endre eller slette bestillingen din?
Du har ikke mulighet til å endre eller slette bestillingen din selv.
Vi har begrensede muligheter til å endre eller kansellere bestillingen din, men ta kontakt med oss via chat eller telefon så snart som mulig så har vi størst sjanse til å hjelpe deg før bestillingen din låses for endringer. Hvis vi ikke har mulighet til å kansellere bestillingen din, tilbyr vi deg alltid gratis retur så lenge du gir oss beskjed!
2. Har du angret på kjøpet eller ønsker å bytte?
Registrer retur eller les mer om hvordan vi håndterer bytte
3. Har du spørsmål gjeldende din tilbakebetaling/retur?
Hvis du har gjort en retur eller av annen grunn venter på refusjon fra oss, tar det ca 3-5 virkedager før du kan se det på kontoen din fra vi mottar returen eller har startet refusjonen dersom du har betalt med kort. Du får alltid en bekreftelse fra oss når returen er godkjent. Tilbakebetalingen utföres av vår betalingspartner Klarna med samme betalingsmetode som du brukte for kjøpet. Har du valgt faktura og den allerede er betalt vil Klarna kontakte deg for å få dine kontoopplysinger.
4. Var noe ødelagt eller ble noe galt med leveringen din?
Dokumenter skaden, ta vare på produktet og registrer en reklamasjon her Vi behandler reklamasjonen din i løpet av 2 virkedager.
5. Har du spørsmål gjeldende betalingen?
Eor eksempel: Betalingsinformasjon, forlenge forfallsdato på faktura, tvist eller pause på grunn av retur.
Alt dette kan du gjøre direkte i Klarna-appen, last den ned til till iPhone eller Android
Alternativt kan du kontakte Klarnas kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Løste det seg?
Hvis ikke, scroll opp igjen og ta kontakt med oss så hjelper vi deg! 💪